expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31.1.13

Slnko, GANT, oblečenie a dobré jedlo

Dnes bolo tak krásne skoro jarne a slnečno. Ale my (dominika, zuz, babô) sme si to ešte viac spríjemnili a to  návštevou GANT prezentácie, ktorá bola spojená s ochutnávkou jedál svetovej kuchyne. A to sme si veru pochutnali! Bola nám predstavená kolekcia GANT by Michael Bastian jar/leto 2013, ktorá nás zaviedla na výpravu na Galapágy. Podla mňa vždy najvydarenejšia kolekcia je práve ta od Bastiena. Tentokrát si zvolil vtáčika s menom Terej tichomorský, pozrite na jeho modré nohy tu. Bastian stavia kolekciu na tlmených odtieňoch modrej, šedej a zelenej ale nájdu sa tam aj krikľavožlté, oranžové a červené kúsky. Ženská kolekcia sa klasicky delí na menšie podkolekcie, v ktorých sa spojil klasický americký športový štýl so žiarivými farbami Brazílie, ikonickými vzormi populárnymi v Indii a nautický preppy štýl typický pre severoamerický Long Island. Mojich favoritov môžete vidieť na fotkách. Pohostil nás skvelý šéfkuchár s mimoriadne chutnými ukážkami svetovej kuchyne. Ale u mňa to vyhral jednoznačne ten jahodový cheesecake, nič lepšie som v živote nejedla, fakt! Tá moja fotka, to je moje spokojné gesto ako reakcia na otázku, či nám chutil. Pekný večer!


Oficiálne lookbooky si môžete prezrieť tu.

38 comments:

  1. tak tomu sa hovorí pravý blogerský život se vším všudy ;)

    ReplyDelete
  2. toto je úžasná kolekcia :)
    baby, pekné ste všetky!

    ReplyDelete
  3. škoda, že čitatelia vašich blogov podľa majú ďaleko od zákazníkov Gantu :D ako nemyslím to zle, ani neviem aký tu je vekový priemer, ale aj takýto ťah smerom od Gantu nechápem. H&M showroom sa pochopiť dá.

    anyway. vyzerá to super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no väčšina veru má, aj ja mam :) ale najdu sa tu isto aj majetnejší a my sa tesime, ze GANT také nieco robí hah,

      .)

      Delete
  4. Jooj aké ste všetky roztomilé. :))

    ReplyDelete
  5. já zase až tak gant nemám ráda, má až moc takový ten anglický a golfský styl. :D:)

    ReplyDelete
  6. Souhlasím se třetím komentářem, bohužel je to tak a ani věkovým průměrem se to rapidně nezmění, soudě dle vzorků mého obecenstva x dražší značky. Možná časem, pomalu. Je to poslání :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nevravim, ze to tak nie je, mna len tesi, ze niekto berie na vedomie blogerov hah a anoo! :D

      Delete
    2. Tak protože to dělá čím dál tím víc firem momentálně, tudíž se přidávají další. Ale tak trochu pozoruju pořád i to, že hodně lidí na nás kouká skrz prsty. Že jim nedochází, že jsme v podstatě do jistý míry novináři na volný noze, za kterejma nestojí na začátku nějakej titul, ale celou čtenost si hezky posbírali sami. No nic, jen moje postřehy:))

      Delete
    3. Á pozor, slečna (nebo paní?) Nika je chytrá ;);) ještě že nám všem dává takové chytré a bystré názory

      Delete
    4. ale no, nika hovori svoj nazor, to ze je chytrý a bystrý si skonstatovala spravne sama,
      ja suhlasim, no ale zial u nas na Slovensku je toto celkom vynimočne, Praha je na tom v tomto o dost lepsie, nemame tolko moznosti a uz vobec si nemozme nejak vyberat :)

      Delete
  7. gant se mi líbí čím dál tím víc, ale ty ceny jsou naprosto nepřijatelné...

    ReplyDelete
  8. gant ma dobre veci,trosku drahsi ale tak co uz:-Daj take treba:-D
    a super fotky!

    ReplyDelete
  9. presne! gant supr, ceny terrible

    ReplyDelete
  10. Hehe, známe tváre :) (myslím Vás všetky blogerky) hlavne, že ste sa mali dobre a že chutilo :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. no aspon ze fotky vyzeraju fajn

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. páči sa mi celková atmosféra na fotkách!:)

    thebloggerina.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mega fotky :) A tie jedlá! :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. shit a my sme mali na foteni len chinese take out a sushi :D

    ReplyDelete
  15. firma spravi prezentaciu a pozve na nu blogerov? ako to funguje? nevyznam sa v blogerskom zivote :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. a este ze mne sa tento prispevok paci a si tu zlata ako stale :)

      Delete
    2. heheh tak najprv dakujem! aa ano je to tak, s Gantom spolupracujeme uz dlhsie, oni si nas pozvu pohostia v tomto pripade a predstavia novu kolekciu, to pozvanie je v podstate v ramci predstavenia tej novej kolekcie a je uz na tebe ci o tom spravis prispevok na blog alebo nie, ale myslim, ze sem patri, takze tak v skratke :)

      Delete
  16. Gant mám rada, osobne sa mi ich veci veľmi páčia a pripomínajú mi celkovo anglický štýl ale tie ceny, no.... Za kvalitu sa samozrejme platí (nehovoriac za značku). Nemôžem si to dovoliť, to je pravda, ale majú krásne veci a baví ma ich aspoň obdivovať :)

    ReplyDelete
  17. Krásne fotky, muselo tam byť moc dobre :D

    ReplyDelete
  18. krásné fotky, jídlo vypadá výborně a kolekce se mi zdá také dost vydařená :)

    ReplyDelete
  19. Gant mě asi nikdy nezklame. Jejich styl je mému srdci velmi blízký, ale často si povzdechnu nad cenami. Bohužel. Každopádně fotky a atmosféra na nich ve mě vzbudila příjemný pocit. :)

    ReplyDelete
  20. Ahoj, máš naozaj perfektný blog :)...bola by osm rada, keby si navštívila aj náš prípadne sa stala členom, členom sa u teba pootm na oplátku staneme aj my ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu je link :) http://byzuujandkatryna.blogspot.sk/

      Delete
  21. odkial ma dominika ten super hunaty sveter?? nech prezradiiii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podla mna to bude zara or h&m ale spytam sa :)

      Delete
  22. tie saty z desiatej fotky som objavila cez elle a strasne mooc ich chcem! Ah keby som bola trochu majetnejsia...
    ked som videla ze gant prezentacia, tajne som dufala, ze ich tu uvidim a juchu :)

    ReplyDelete
  23. tieto fotky majú v sebe nejaké také to jarné teplo :D

    ReplyDelete
  24. Tak to jste si musely krásně užít! :)

    ReplyDelete