expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3.10.16

Nissa La Bella

Vo Francúzsku som bola prvý krát, v krásnom meste Nice na pobreží Stredozemného mora. Ako na mojich predchádzajúcich výletoch, aj tu sa konala crosfitová súťaž (kde jojo súťažil) s tým, že tu sme zostali o pár dní dlhšie z čoho som sa veľmi tešila. Nice má krásne staré mesto, úzke uličky a veľmi veľa zelene. Pobrežie lemuje promenáda, nedávno poznačená tragickým teroristickým útokom. Že sa tam niečo takéto stalo postrehnete len vo zvýšenom pohybe ozbrojencov. Prechádzať sa po tejto promenáde bol pre mňa zvláštny pocit, nebol to pocit strachu, skôr takej bezmocnosti. To nič ale nemení na fakte, že by som sa sem určite vrátila. More bolo krásne, a síce bol koniec septembra, dalo sa ešte kúpať. Keďže už nebola sezóna, tak aj ľudí bolo na plážach málo, čo mi dosť vyhovovalo. Boli sme sa pozrieť aj v Monaku, do ktorého sme sa odviezli autobusom, z ktorého bol skvelý výhľad na pobrežie. Veľmi som chcela ísť do oceanografického múzea, ktoré sa nachádza v úžasnej budove na útese, na ktorý si to treba pekne vyšlapať. Akvárium bolo menšie ako som dúfala, ale bolo skvelé, určite odporúčam, ak navštívite Monako. Z tohto mesta sála luxus, čo ale nebolo veľmi pre nás. Jojo sa pokochal autami, staré autá tade asi ani nechodia, ja som sa kochala výhľadom a kaktusmi na každom kroku hahah. Zaujal ma tam futuristický nákupný komplex Les Pavillons Monte Carlo, v ktorom bola asi každá väčšia luxusná móda značka. Jediné na čo som sa zmohla bolo obzeranie si výkladov. Odporúčania na miesta, ktoré navštíviť vám nedám, neboli sme na nijakom špeciálnom mieste, o ktorom by ste sa nedozvedeli z Tripadvisoru. Možno pláž Cap d'-Ali, na ktorú sme išli cestou do Monaka. Aby ste sa na ňu dostali musíte prejsť veľmi veľa schodov ale oplatí sa (fotky 11,12). Čo sa týka jedla tak reštaurácie boli pomerne drahé, ale zachraňoval nás Monoprix obchod a mikrovlnka na izbe :D. Bývali sme v Adagio hoteli blízko centra mesta a promenády. Ak by chcela vedieť niekto niečo konkrétne, kľudne píšte. Ja dúfam, že sa sem ešte niekedy vrátim. 


2 comments:

  1. Moc hezké fotky, ta první je top!

    A mikrovlnka pobavila. :)

    Ela

    ReplyDelete
  2. You have an amazing style! I love all of your posts. The quality of Your pictures is amazing. I liked the last picture more :)

    Assignment writing service reviews

    ReplyDelete